3 Eylül 2016 Cumartesi

İLAN VERMEK İÇİN TIKLAYIN
Nüfus cüzdanınızı kaybettiğinizde yapmanız gereken ivedilikle kaybolan nüfus cüzdanınızın yenisini bağlı bulunduğunuz nüfus müdürlüklerinden çıkartmaktır.
Yeni nüfus cüzdanınızı çıkarttırdıktan sonra eski nüfus cüzdanınız için gazeteye ilan vermeniz gerekmektedir kaybolan eski nüfus cüzdanınızın art niyetli kişilerin kullanımından doğacak olumsuzluklardan korunmak için gazeteye nüfus cüzdanımı kaybettim hükümsüzdür şeklinde ilan vererek bu sorumluluktan oluşacak olumsuzluklara karşı önlem alabilirsiniz.
Gazetede yayınlatmak istediğiniz ilanlarınızı Türkiye'nin her yerinden bize telefonla ulaşarak yada ilan formumuzu doldurarak gönderebilirsiniz, ilan servisimiz tüm ulusal gazetelerin yetkili ajansıdır.
Nüfus cüzdanımı kaybettim ne yapmalıyım, kimliğimi kaybettim ne yapmalıyım, ehliyetimi kaybettim ne yapmalıyım, sürücü belgemi kaybettim ne yapmalıyım, diplomamı kaybettim ne yapmalıyım ve benzeri kayıplarınızda edinmek istediğiniz tüm bilgiler için ilan servisimizi arayabilirsiniz,
kimliğimi kaybettim nasıl ilan verebilirim
-kimlik kayıplarında öncelikle ulusal bazda yayın yapan bir gazeteye nüfus cüzdanımı kaybettim hükümsüzdür şeklinde ilan vererek kaybettiğiniz nüfus cüzdanınızın hükmünü kaldırmalısınız, ilanınızın yayınlandığı gazetenin bir nüshasını alarak saklamanız gerekmektedir daha sonra muhtarlıklara giderek muhtarınızın vereceği evraklarla ve vesikalık fotoğrafla birlikte bağlı bulunduğunuz nüfus müdürlüğüne giderek yeni nüfus cüzdanınızı çıkarabilirsiniz.
Yeni nüfus cüzdanımı çıkarttım neden ilan vereyim
- Sıkça karşılaştığımız bir diğer soru ise kimliğimi kaybettim fakat hemen gidip yenisini çıkarttım neden bir daha kayıp ilanı vereyim sorusudur, yeni nüfus cüzdanı çıkarttırmanız kaybettiğiniz eski nüfus cüzdanınızın hükmünü kaldırmaz kaybolan kimliğinizi bulan art niyetli bir kişi kötü amaçlı kullanımlar yapabilir bu yüzden eski kimliğinizin hükmünü kaldırmak amaçlı gazete ilanı verip gazeteyi saklamanız gerekmektedir.
Yukarıda belirttiğimiz ve sizin merak ettiğiniz tüm sorularınız için ve ilan vermek için iletişim kısmında bulunan irtibat numaralarımızı arayarak veya ilan formumuzu doldurarak günün 24 saati ilan verebilir veya kayıp ilanları konusunda bilgi alabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder